Allmänt
Jag måste bara säga att jag är så fruktansvärt stolt över min sambo, som idag driver sitt eget företag!
Han har under många år suttit och funderat på att starta eget men alldrig riktigt kommit till skott. Men i år blev det slag i saken och han satte sig ner och sökte på hur man startar och driver sitt eget. 
Min sambo är en sån fruktansvärt driven person, han hopper över alla hinder som dyker upp och kör sin egen väg, man kan säga att han är lite av en arbetsnarkoman, och är det då inte bättre att vara sin egen chef och tjäna lite extra, istället för att unna någon annan sitt hårda arbete och inte få mer i lön? Starkt om ni frågar mig. Visserligen blir allt ansvar här hemma mer på mitt bord, men vad gör man inte för att hjälpa någon att nå sina drömmar? Det har jag inget emot! 
 
Idag hjälper jag honom med allt som är runt omkring. Själv läser jag  Företagsekonomi. Det är skitroligt, lite mycket att läsa men intressant plus att det ligger i mitt intresse, så vi kan jobba tillsammans och driva företaget till höjden. 
 
Nu kan jag hjälpa till medans han jobbar. Hur bra som helst =)
 
 
 
 
Sitter och kollar på lite olika systemkameror, jag blir lite snurrig av alla olika funktioner och märken osv, men jag älskar att fota, jag skulle kunna göra det 24/7 , men allt är så dyrt, iaf det jag vill ha :P hehe!
Får kolla runt på lite billigare alternativ så får man börja smått. Man måste börja på botten för att nå toppen...eller... ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
0 kommentarer

Kom ihåg mig?



Trackback