Allmänt
 
 
Hello!
 
Jösses, det va ett tag sen jag skrev, sisådär ett år sen kanske...? Har inte haft någon som helst inspiration till att skriva i bloggen. 
 
Aja, men nu är jag tillbaka! =)
 
 
Satt och läste Aftonbladet imorse, fastna vid texten : "SKRÄCK KLINIKEN!"
En ung tjej åkte till Polen för att göra en bröstörstoring och vaknade inte upp som vanligt efter narkosen! När hon väl vaknade så var hon hjärnskadad! Fy fan vad hemskt!
Jag kan inte ens föreställa mig om hur det känns för henne och hennes anhöriga. Det måste vara fruktansvärt! Vill skänka  tankar och hopp om att dom lyckas stämma det Polska sjukhuset ( som inte ens hade licens för att utföra plastikoperationer) , för upprättelse, så dom kan betala hennes livslånga behandlingar och rehabiliteringar!
Viktigt att kolla upp och granska innan man betämmer sig för att göra såna liknande saker. Jag skulle aldrig lägga mig under kniven i ett annat land bara för att det är billigare. 
Synd att det skullle kosta henne så pass mycket,som  hennes liv!
Nej usch och fy!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
0 kommentarer

Kom ihåg mig?



Trackback